Individuele begeleiding op maat

Het is gebruikelijk dat Quantum Light Breath in groepsverband wordt gegeven. Bij mij kun je echter terecht voor een professionele persoonlijke begeleiding. Eigenlijk ben ik altijd al een voorstander geweest van het individuele werk. Hoewel ik in mijn eigen ontwikkelingsproces ook goede ervaringen heb gehad met groepswerk, is mijn voorkeur steeds uit gegaan naar een één op één begeleiding.Voor mijzelf heeft een persoonlijke begeleiding heel veel betekend. Vandaar dat ik er grote waarde aan hecht. Mijn bevestiging als mens heb ik dan ook steeds in het persoonlijke contact met de therapeut ervaren. Dat wil ik de mensen die bij mij komen ook bieden. Maar niet alleen bevestiging, ik probeer ze ook in contact te brengen met wat ze diep van binnen beweegt, met wat hun leven zin geeft en wat hen tegenhoudt om te leven zoals ze eigenlijk zouden willen. In een persoonlijke begeleiding op maat staat bij mij elk individu met zijn verleden, heden en toekomst centraal in een veilige omgeving.